Ett jävla under

Vi lever, vi klarade helgen av någon jävla anledning. hur gick det till?!  Visserligen lever vi knappt men vi står ändå på fötterna. Efter många liter alkohol. och för få timmar sömn så kan det inte blir mer än rätt

FREDAG

 

  •  Janne börjar kröka kl 23,45 i fredags för att sedan dra ut med Jasmine och Patricia
  • Janne betalar inträde på Vanilla för at vara där i 5min exakt
  • Jasmine spyr sönder toaletterna på Fellows
  •  En kort stund efter blir både Jasmine och Patricia utslängada
  • Janne tappar bort sig, som vanligt
  • Däckar på goolvet hemma

LÖRDAG

  • Lillbryscan börjar dricka kl 14,00
  • Jasmine raggar upp  barnet IGEN! pinsamt
  • Viktor får äran att bli rumän
  • Janne försvinner i 30minuter och sedan återvänder
  • Jasmine och Patricia smörar sig in i en limo
  • Angela får snespel av 3,5or
  • Jasmine däckar först utav alla
  • Janne vaknar med flätor i hela håret
  • Lillbryschan får spader när han nyktrat till och ser sig omkring
  • Hela gänget avslutade kvällen/natten/morgonen vid liljeholmskajen och såg solen gå upp! MYS

Det lär ju komma tusen andra punkter när jasmine averkat fyllan, klockan är som sagt 17,30 och den flickan är fan fortfarande full!



Kommentarer
Postat av: Timpi af

Sött folk !! Haha hur kommer det sig att vi alltid krökar till kl 7 på morgonen när jag e ensam hemma :P hahah, btw söt du e viktor ;D hahahahahhahah

2008-04-20 @ 17:44:05
URL: http://timpihl.wordpress.com
Postat av: jannee

;) stackarn fick sig en rejääl jävla omgång!

2008-04-20 @ 17:47:23
URL: http://sjukacompagniet.blogg.se
Postat av: Angela

Janne, jag hade inte ens druckit öl :P Som du borde känna till vid det här laget kan jag inte göra det efter diverse incidenter! :/ Jag var bara jävligt skittrött och ville sova.

2008-04-20 @ 19:35:44
URL: http://nangela.blogg.se
Postat av: Jasmine

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAGAAHHAHAHHAHA JAG DÖR!!! fan janne HUMOR!!!!!! jag har helt seriöst garvat som en jude i en halvtimme nu och eleonor vill döda mig ^^ och bilderna? när var hur liksom, jag hoppas att det är dom enda som befinner sig på viktors kamera...

2008-04-20 @ 20:12:04
URL: http://jasminesoderlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0