Håll upp händerna

Vi lever, måttligt iallafall. Gårdagen påbörjades rätt så kraftigt och det lär ju ni kunna läsa in inlägget tidigare! Men alla hade kul, så länge så jag minns det... men jag tänkte gå mer in på hur kvällen slutade för samtliga, för att jag har ett par svaga minnen av det..såå

Jasmine drog hem med ett barn.. nästan mot alla hennes principer
Jag vart utslängd för att någon annan puttade på MIG
Angela vart jävlans sur på någon Anthon, Helt random
Viktor gick vilse
Tim vart förfull

Men alla håller sig vid liv, det är den här känslan som är så förbannat jävla underbar, man hur sliten som helst och har alla rättigheter i världen att grisa sig och må som man gör. Men fortfarande är detta inget som stoppar oss ifrån att återigen bli bäste vän med flaskan ikväll ;)


Denna bild tod under tiden vi skrev förra inlägget ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0