Janne har tagit priset när det kommer till dagsfylla

  1. Janne vaknar på morgonen och förbereder sig för en mysig och solig dag med krök och fotboll på Djurgården - han tar på sig vita byxor
  2. Han går til bolaget
  3. Han sparkar på bollen varav klacken går av och det bär fortare än du kan blinka av till NK för att klacka om för 150 spänn
  4. Han går till bolget igen
  5. Under en hård fotbollsmatch ramlar han och de vita byxorna är numera gröna
  6. Han tar sönder sina solglasögon när han ska bita Patricia
  7. Han raggar upp en mormor och några mammor som sitter lite längre bort
  8. Efter det är det dags för bolaget igen
  9. Under bussresan in mot stan roar han sig med att skrika bög och jude hela vägen
  10. Eftersom att utecompagniet öppnar nästa helg så håller de nu på att sätta upp sina tält vilka Janne brutalramlar över när han ska gå förbi
  11. I Humlegården ramlar han ännu en gång och byxorna blir både gröna och svarta
  12. Under loppet av 5 minuter frågar han Patricia minst 50 gånger om hon är sur. När hon säger att hon inte är det så övergår han till att fårga mig samma sak, jag svara likadant och han fortsätter med att fråga mig om jag är sur - Janne, vi är inte sura
  13. För en timme sen ringer han och säger att han mår illa och vill spy
  14. Nu har han förmodligen däckat
Det går bra nu bryschan!

För övrigt så var lillbryschan även en klockren kandidat till fullast vinner idag, men han behöver inte vara besviken över att Janne trots allt tog hem segern för han har tagit alla priser som går dagens linslus och vimmelposare

image43

// Jasmine

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kan meddela om att jag har en söt fyllo-jannää i luren, som är full och glad och som just nu ligger på sitt golv helt ensam och stönar för sig själv, mmM tänk om Sandra vore här!

2008-04-24 @ 00:05:28
URL: http://snuttaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0